varken vill eller orkar mer.

det som inte fick hända hände. nu är jag tom på ord och tom på tårar. allt känns som motvind i uppförsbacke. jag vet ju att vi kommer klara av det, men det känns tyngre idag och även fast vi har löst saker och ting, kan idag omöjligt bli en bra dag.. jag vill bara ha dej här hos mig. i min famn. vi hade ju alla våra planer och drömmar, nu kommer de med snön istället och just nu bara går det inte att tänka positivt.

jag älskar dej så mycket att det gör ont. men i oktober så ses vi. jag ska räkna dagar och sekunder. jag ska göra allt för att tiden ska gå lite fortare. tu es tout ma vie. toujours.

Kommentarer
Postat av: Emilia

hjärtevän. blev lite ledsen när jag fick höra din historia igår. Hoppas att du kan åka till din amour i okt. Just nu sitter jag på arbetet med en kurrande mage, lunch om 30 min. Tror jag kan stå ut :) puss

2009-08-08 @ 14:31:09
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0