kära tomten...

eller kanske moussie.. :) i år önskar jag mig...


ljuslykta från indiska, helst den i ofärgat glas, 49.50 kr. tekopp från indiska, 59 kr(finns även andra vita tekoppar för 49 kr, spelar ingen roll egentligen, vill ha vita så. ;) ) bok: Living dead in dallas av charlaine harris (engelska of course), 99 kr på pocketshop. pannband från h&m 30 kr. svart halsduk från h&m 40 kr. väska från h&m för 249 kr. ring från h&m 29,50 kr. örhängen från h&m, 39,50 kr. sockor från h&m för 99 kr. sminkväska. film: mamma mia 99 kr på cdon.com. the sims 3.


Kommentarer
Postat av: sofia

åh,vilken fin tekopp! ringen och sims 3 skulle jag inte heller bangat på ;) puss!

2009-12-06 @ 19:41:50
Postat av: Emilia

jag hoppas att dessa saker dyker upp under granen! riktigt fina och plånboksvänliga! hur går dte med tapetseringen hemma? puss min fina!

2009-12-07 @ 17:25:47
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0