besvikelse mot syster

den absolut löjligaste människan i universum, ja det är du. du visade sig vara en helt annan person än jag någonsin hade trott och besvikelsen är total. du, som inte ens kan motta ett förlåt. jag vet att vi både gjorde saker och ting vi ångrar och jag ringde för att be om ursäkt men du kan inte ens svara. du ringer inte ens tillbaka. du hälsar inte längre på mig och du undviker att vara i samma rum. jag trodde så himla mycket mer om dig, även fast det fortfarande gör mig förbannad då jag tänker på den tisdagskvällen, din attityd och ditt sätt stör mig fortfarande ohyggligt men jag trodde du var bättre än så här, vi var bättre än så här, jag har iallafall försökt, bortse från vad som hände, vara mogen nog att be om ursäkt även fast jag också kände mig sårad. så vad händer nu da? du har tagit bort mig som vän på facebook och du vill tydligen inte ha mig i ditt liv. om du tror att jag tänker komma upp till din student i maj så tror du nu grundligt fel. varför skulle jag lägga ner tid, pengar och energi på dig när du inte ens är mogen nog att svara i telefonen. du kommer aldrig att bli den samme för mig igen. du kan ju höra av dig till mig då du mognat, vet inte hur många år det kan ta, men eftersom jag är din syster finns jag alltid kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0