do da donken dance

idag ska jag på ännu en mcdonalds intervju. håll tummarna för mig. nedan bjuder ja på lite ihopplock med fd donken vänner ( då menar ja de föredettingar som har eller jobbar på mcdonalds, jag är ju fortfarande vän med dessa underbara människor). do da donken dance, da donken dance.


Molgan och jag på förfest hos emelie, mcfest. sanna och camilla hos mig i somras (08) förfest i nacka. jag och underbara blomman på roadtrip genom södra sverige (sthlm-västerås-ludvika-vadstena). simon och jag på en av mikkas förfester, förmodligen blev det loft efter.

Kommentarer
Postat av: frida

hej! hoppas intervjun gick bra!

Jag och johan hade jätteskoj! Borde vekligen ses oftare... Vore kul att träffa dig också faktiskt. Tid med fika någon dag?

2009-02-04 @ 17:04:08
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: sanna

ååhh, hoppas det gick bra!!

2009-02-04 @ 23:50:55
Postat av: liv

Håller tummarna stenhårt lisa!!!!!

2009-02-05 @ 00:05:19
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: sofia

hoppas det gick bra!! du är supersöt på alla bilder (o i verkligheten):P PUSS!

2009-02-05 @ 11:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0