elvis and me

det verkar som att enda stunden på dagen som ger tid för blogginlägg är på jobbet. nu är klockan snart sex, det är alla hjärtans dag och kvällen kommer spenderas här i hökarängen med elvis. men sen vid elva kommer farfar och mon amour och hämtar mig. mys mys mys. sen börjar jag inte försen vid tolv imorgon. jag och nizar har inte firat alla hjärtans dag ett dugg idag, vi har alla hjärtans dag alla dagar.  jag tycker inte att lägga ner en massa pengar på att köpa gelegodis säger jag älskar dig, för mig är tid mer värdefullt och igår och mesta delen av idag spenderades i sängen (ioförsig pga kraftig förkylning) mysandes och pratandes.
hur firar du alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: frida

vad jobbar du med? tror jag missat det...

kram

2009-02-15 @ 13:24:24
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0