en smoothie med selfesteem-boost, tack.

när livet känns lite tungt, vädret är dåligt och ekonomin kunde vara bättre då gäller det att ändå hålla humöret uppe så att man inte går igenom livet väntande på bättre tider.
missförstå mig inte, jag menar ju inte att man alltid kan vara lycklig, jag tror på att man måste vara olycklig någongång för att förstå och uppskatta lycka. MEN, med lite självförtroende-boost och för att hålla en glad nivå så kan det ju inte skadas om man belönar sig lite då och då. man borde kanske helt enkelt varje dag skriva ner tre bra saker man han gjort den dagen. ge sig själv en guldstjärna och en klapp på axeln. man borde tycka om sig själv lite oftare.
eller hur?

tre bra saker jag har gjort idag:

. Jag har gjort en ekonomiskplan.
. Jag har satt in pengar på mitt sparkonto.
. Jag har lämnat tillbaka hyrfilmerna.

jag är så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0