hostig natt, white trash och semlor

idag är min förkylning på bättringsvägen, efter en hostig natt då varken nizar eller jag fick så mycket sömn så har nu halsen lugnat ner sig. tack till farfar som åkte till apoteket imorse och inhandlade en stooor flaska hostmedicin, den smakar päckel men då hjälper den kanske. hmm. idag har jag gjort stan med emilia och hennes vän mikaela. det blev en sväng in på nk och emilia inhandlade snygga bralls. jag kände mig som white trash i min fina (läs fula) lakers jacka och flåtigt hår, det jag kom fram till är ju att jag borde välja kläder efter personen, tex med emilia på stan då krävs det lite mer sofistikerad look eftersom emilia gillar fina affärer, när gustav kommer på besök är det däremot helt ok med mjukisbralls eftersom vi bara pallar gå till vi runt hörnet. bra slutsats. imorgon är min första singeldag på jobbet (dvs jag jobbar ensam i butiken) det ska bli en utmaning. nu vill jag att nizar ska komma hem så vi kan mumsa semlor och kolla på top model. je t'aime.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0