poststressig lördagkväll med påtvingade sociala ovanor

förkyld, pissväder och stress. underbara lördag. nej usch, alla lördagar då nizar har varit iväg har varit piss, lördagar är tråkigare än söndagar. på söndagar har man ingen av den där obligatoriska-påtvingade umgåshetsen, på en söndag är det ok att ta det lugnt och bara sova. men inte på en lördag, big no-no. anyhoo, jag har funderingar på att börja städa lite smått. älsklingen kommer ju hem i övermorgon och jag har bestämt mig för att ta tag i mitt liv och städa källaren, vi snackar verkligen städa. damma, våttorka, panta flaskor, dammsuga, tvätta m.m m.m.



källaren före städning och källaren efter städning..  (yeah right)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0