snow snow snow

marken ligger helt vit, det är tyst och det vita glittret fortsätter att sänka sig över marken. allt detta kan låta väldigt vacker och fridfullt om det nu inte vore så att jag var tvungen att bege mig ut i detta vita vinterland. bussen var sen och chauffören hade dålig attityd. jag såg ut som en snögubbe men tillsist var ja då framme vid rixvideo, hökarängen. lyssnar på chris brown och hyr ut film. det är inte så mycket att göra, antar att folk är smarta och håller sig inomhus i sådant här väder.

inatt är det oscarsgalan, sänds på kanal 9 med start 23.55, ska ni sitta uppe och titta? själv har jag öppning imorgon och måste nog somna direkt då jag kommer hem ikväll. men man kanske bara kan kolla liiite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0