step up, sunshine

igår då jag och älsklingen kom hem ifrån jobbet så sjönk vi ner i sängen och kollade på step up 2, men jag blev så besviken. det känns som att man har sett den historien om och om och om och om igen, hela handlingen var hysteriskt förutsägbar och vissa lines så självklara att jag bara ville spy på dem. att kim och nizar har pratat så bra om filmen gjorde väl så att jag hade skyhöga förväntingar, och visst dansen var bra, men thats it. ge mig nått nytt, lite mer innovativt än snygg kille möter snygg tjej och måste battla mot fd vänner i clubmiljö. jag hade ju lätt kunnat offra kims blåa stortå för att kunna dansa så, men allt det bra i dansen försvinner då storyn är kass och repetitiv (?).

idag skiner iaf solen, det är skönt för jag vart så less på gårdagens snökaos. det är så varmt ute att man nästan kan skippa ful lakers-vinterjacka. kanske ska slå till på en beige volang jacka jag såg på hm trend. maybe baby. let the sunshine in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0