en dag som började bra.

efter att ha legat och vridit på sig hela natten var det faktiskt skönt att se att klockan var 10 och att det var fredag. emelie och jag träffades klockan 16 vid mariatorget och tog med elvis på en skön promenad till skanstull för att träffa bassem, underbara människa " se det som att du har en storebror som jobbar här, jag ställer alltid upp för dig och nizar", värmande ord då man behöver de som mest. merci. emelie fortsatte vidare sen mot rådhuset och middag. själv stannade jag hemma hos mami och papi och åt god mat och myste framför tvn, kvällen kunde ha slutat trevligare, jag är alldeles för trött för att orka bli arg, nu blir jag mest ledsen och besviken. så att ta lite andrum är väl nödvändigt. jag har tillräckligt med saker som gör mig ledsen och stressar mig. värmande ord från världens bästa kim lyste upp i vinternatten och en trevlig kompanjon på pendeltåget. merci.

nog. idag är en ny dag. jag ska söka lite jobb, äta falukorvsmackor, spa-a mig lite med bastu samt städa iordning källaren. imorgon får jag fin besök från jacobsberg. somaya aka big bootey..  ser fram emot. alot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0