just another yesterday

igår åkte jag till globen för att träffa arjeplog-emelie. vi gick till ica och köpte mat och godis. jag ville se let's dance men emelie ville hellre dö så då kollade vi på törnrosa istället. då hon hade pinat sig igenom mindre än hälften utav filmen så sa hon att hon nu skulle tvinga mig att se på den bästa filmen ever made. en skräckis vid namn instängda. jag var ganska skeptisk " sex vänninor, en outforskad bergskedja en oupptäckt grotta" jag dööör. haha. hursomhelst, skräckisar är ju inte direkt my cup of tea, men jag var ändå förväntansfull, den här skulle tydligen vara skräckisarnas skräck. men oj vilken besvikelse, jag hoppade inte till en enda gång och den var full med muterade människor som lät som grodor. nej det var nog den mest värdelösa film jag sett på riktigt länge. tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Mly

Va fan lisa... det var den bästa kvällen ever!!!

Nu ska vi inte vara så, mitt ursäkt är att det var fel på tv.. det sa jag ju:P

2009-02-03 @ 12:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0