Lisa på bio

ikväll blir det bio med några syskon.. sen film på rigoletto klockan 21, det blir inte hem och sova försen vid 24 tiden då, hoppas ja får tag på mon amour innan så det inte blir stress och panik. men jag är så allmänt chill idag så det borde inte vara några problem. vi ska se The curious case of benjamin button med brad pitt och cate blanchett. jag är förväntansfull. annars har det varit en seg dag, jag sov otroligt gott igår och vaknade utvilad och struntade i att klockan var över 12. jag har kollat på reprisen av let's dance och jag tycker det var tråkigt att blondinbella åkte ur, själv klarar jag bara inte av kitty och hade mer än gääärna sett henne lämna. sen var det också longrun med canadas next top model som är otroligt mesigt om man jämför med antm. pinsamt och med tjejer som inte alls verkar ha samma glöd och potential. det är vad jag har gjort idag, vad har du gjort?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vemdalen? åka skidor eller... menade denna helg som kommer men då får vi ta det en annan gång :)



(filmen är jättebra!)



kram

2009-01-25 @ 20:12:01
Postat av: frida

vemdalen? åka skidor eller... menade denna helg som kommer men då får vi ta det en annan gång :)



(filmen är jättebra!)



kram

2009-01-25 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0