23 juli och det är torsdag

jag är fortfarande helt mentalt trött sen igår, även fast jag sov hur bra som helst så vaknar jag och är liksom trött. anledningen till min mentala breakdown igår var att papprena från migrationsverket kom igår och det är miljoner saker att fixa, miljoner! jag vill göra allting perfekt, för tänk om migrationsverket nekar oss för att jag typ glömt nått.. jag får ångest.. nej det är bara att andas och ta den tid det behöver. har redan suttit i ca 6 timmar och försökt svara på frågor om våran bakgrund, vår första träff, våra framtidsplaner mm. nu blir det jakt på "vittnesbevis", foton och kvitton, biljetter och allt annat som kan styrka vårat förhållande. det blir säkert bra det här.

igår såg jag en film som verkligen var hur bra som helst, ett brittiskt drama som heter Boy A, handlar om en kille(10 år) som tillsammans med en kompis dödar en flicka och hamnar i fängelse i 14 år och kommer ut som 24 och ska försöka leva ett normalt liv. väldigt sevärd film som gav mig en massa tankar och issues, but i like it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0