bakkalas och grillning i tantolunden

nu är det söndag, snart är det måndag. Jag har en massa planer inför måndagen, jag ska telefontrakassera migrationsverket och jag ska på intervju. Det kanske inte låter som så himla mycket, men för mig som är arbetslös och har ganska upprepande dagar så är varje liten förändring välkommen.

vad har jag gjort sen sist. jo jag har varit lite deppig och seg, den senaste tiden, inte så roligt därav bloggtorkan. det blir nog bättre nu, brukar alltid vara mest positiv i början av veckorna. jag har också varit och fikat med fina flickor och jag har bränt mitt ansikte i tantolunden. jag har bakat bröd och jag har fått barnbarn på sims 2. en ganska händelserik vecka egentligen. nu vill jag att ivan ska komma hem från kroatien och att skolan ska börja snart. sanna får också gärna flytta upp hit nu.


mona, daniel och sara på stockholms tak. sommaren 2008.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej:) Jag har läst lite på din blogg. Jag sitter i samma situation som du ang migrationsverk, tunisien mm:) Skulle vara kul att prata med med dig. Du kan väl höra av dig till mig, skulle vara trevligt!!

[email protected]

Kramis

2009-07-19 @ 23:33:37
Postat av: sanna

åh jag saknar dig! snaaart ses vi. en månad.

puss babe

2009-07-20 @ 16:36:06
Postat av: frida

Va? Kan man få barnbarn på sims? Det har jag helt missat ;-)

2009-07-21 @ 19:05:07
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vilken härlig bild, underbar sommar!

2009-07-22 @ 16:38:15
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0