bästa svängen, hökarängen

nu ska jag snart iväg och jobba, ska smälla ihop en liten matlåda först kanske, gårdagen på jobbet gick bra och det var mysigt att papi och august kom och hämtade mig. Nu har mami och papi skrivit klart sitt brev och emilias brev kom idag med posten, men fortfarande ingen skymt av mina beställda foton.. :( mycket tråkigt. jag håller tummarna för att de kommer imorgon så kan jag skicka iväg alla pappren till migrationsverket på torsdag.. in schallah, eller hur det nu stavas. ;) hoppas att mitt hmpaket kommer snart också, tre par skor, två par toppar och tre par örhängen för 470 kronor.. me like. better dash.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lisa! Vad bra att brevet komit fram. Haha ja, jag tänkte att det vore lite torrt att bara bifoga brevet till migrationsverket. Min adress är föreningsgatan 13 271 41 ystad. jag ska hålla utkik i brevlådan! puss

2009-07-28 @ 15:41:44
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Anonym

har mitt kommit fram? :) skickade det i söndags...så det borde! puss min fina

2009-07-28 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0