besvikelse

jaha, ingen intervju där. vad ska man göra nu då. ge sig ut i arbetslöshetsdjungeln igen, can't wait. jag ringde till grönan själv idag och fick prata med samma tjej igen, hon säger att hon inte förstod att jag var en "återvändare" och alltså var det . för sent för mig att söka nu. "Men sök gärna till nästa sommar, lite tidigare, typ i februari" skämtar dem med mej, jag orkade inte ens förklara att jag hade varit i  väg i fyra månader i afrika och inte visste när jag skulle komma hem. aja. bitter bitter bitter. jag behöver ju verkligen ett jobb nu. har skickat ut lite ansökningar till donken och jag har lust att gå på götgatan och skrika att jag tar vad som helst.. hahaha eller inte, när viktor kommer hem ska han få ge mig numret till palle då blir det hej hökarängen igen. party.

bild från hökarängenscentrum, brevid blombutiken ligger rixvideo.

Kommentarer
Postat av: Emilia

men lisa! har du monicas nr?! jag har både mail och nr till henne. personalansvarig på grönan.puss

2009-07-10 @ 23:28:35
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0