ett dopp i det blå och en massa daggkåpor

idag var det en underbar sommardag så jag och bröderna begav oss till nyckelviken, vilket är typ sthlm bäst bevarade hemlighet.. nu är iaf mitt ansikte kräftrött men det var så skönt att ligga i ickeschtekande sol och simma i kallt vatten. vet att jag kanske är ensam om dessa känslor men jag är förmodligen inte gjord för nordafrikanskt klimat. på tal om tunisien så saknar jag kerkennah väldigt mycket, massa människor man lärde känna och kulturskillnader. har pratat med mon amour idag och vill inget hellre än att han ska få komma hit, det blir telefontrakassering till migrationsverket imorgon. nu blir det tur till medis med lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0