married life med ben&jerrys.

idag har jag städat och lagat världens godaste laxpasta. Nu ska jag och unni mysa ner oss i soffan och kolla på married life med pierce brosnan och rachel mcadams. imorgon kommer familjen hem och klockan 4 imorgon börjar jag jobba. undra vilka mya filmer vi får in den här veckan, mm exciting. funderar på att börja plugga till körkortet(igen) också. ska ta tag i det igen på allvar nu till hösten, ska börja spara pengar sen blir det förmodligen en intensiv kurs i falun med lillebror. nej nu skriker min glass på mig från frysen, ska bara läsa klart kapitlet i flyga drake.

jag och molgan sommar för två år sen, förodligen hemma hos emelie med lite tonfiskpasta och blades of glory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0