världens bästa lilla räka

sitter med huvudvärk som vägrar gå över och jag är hungrig men orkar inte laga mat. det känns som om jag inte gjort något vettigt på hela dagen( även fast jag har varit till skatteverket och fixat familjebevis) och jag känner mig deppig för småsaker och vill bara få allt klart och fixat. nog gnällt..

lax är gott, det kanske man skulle ta och laga. kanske en liten räka också. på tal om räkor.. tack underbara och fina emilia. vi kan inte tacka dig nog. jag ska påbörja en kampanj som ska gå ut på att få hit dej och din amour till stockholm så vi inte är så långt ifrån varandra, ioförsig så är det ju bara 4 timmar till malmö med tåg så i början på september då min ekonomi är lite bättre så kanske det skulle vara dags för en liten tur till syd. jag saknar dej iallafall enormt mycket och vasastan är inte detsamma utan dig.


förra sommaren, emilia, mona, jag, solange, waslat och jennie på kryddhyllan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nemn älskade Lisa, vilket fint inlägg. Självklart ska vi hjälpa varandra och få hit din amour. Idag läggs brevet på lådan, jag postar flera m min underskrift på så att de finns i original. Förresten, vilken är din adress?! Hoppas att din fredag blir härlig! Puss

2009-07-24 @ 12:43:12
Postat av: Emilia

Förresten underbar sommarbild!

2009-07-24 @ 12:44:49
URL: http://espot.bligg.se
Postat av: liv

2009-07-24 @ 20:21:13
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: liv

Haha! Socialt av mig att skicka ett tomt meddelande;)

härlig bild! saknar diiiiiig! Förresten är lax det godaste jag vet. Tycker vi kör på det nästa gång vi ses!!!! När blir det?? Håller tummarna för dig med immigrationsverket och allt.

2009-07-24 @ 20:23:31
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0