blackfiskagg och palmhjarta

hejsan tack sa himla mycket for alla fina kommentarer. jag blev nastan tarogd for att sa manga tanker pa oss och saknar oss. jag ska verkligen forsoka fa upp lite bilder men det tog ca 2 timmar for oss att starta internet, ingen aning om hur jag ska kunna soka natt program pa universitetet; de senaste dagarna har varit stressfria, vi gor inte sa mycket, grillar fisk, roker vattenpipa och haromdagen sa solade jag och blev lite rod.

alla katter har ar tydligen vilda men nizar forsokte fanga in en fin svart katt som vi skulle dopa till bagheera. nej ja ska inte dopa lammet till percy det namnet sparar jag till min mops. ni far ge mig namn forslag till lammet for an sa lange vet jag inte.

jag har atit blackfisk agg, det var inte lika gummigt som vanlig blackfisk och tydligen ar det lite mer exklusivare an vanlig blackfisk. nar nizars kompisar kommer over tar de med sig lite snacks, ganska normalt tycker ni kanske, men det ar inte vilket snack som helst utan palmhjartan och palmbark. jag fragar efter chips och alla ser ut som fragetecken, jag kopte natt som jag trodde var chips haromdagen men det visade sig vara natt creepy majsgrej. annorlunda.

jag ska baka pannkaka till nizi och aymen ar helt fascinerade over mina ljudeffekterer till sprutgradde. jag gillar verkligen detta. vi ska snart aka till sousse for att prata med svenska ambassaden om nizars inbjudan, nar vi har varit dar da vet vi nar vi kan komma tillbaka.

p.s nar nizar ska forklara att gustav kommer ner hit sa borjar han sjunga AAAAAAAAAA KRISTINA GULDET BLEV TILL SAND........... jag typ skrattar sa jag dor varenda gang. vi saknar er allihopa valdigt mycket.

basslema

Kommentarer
Postat av: Mly

Jasså, men är du riktigt snäll så kan jag skicka ner lite gosaker till sig :P Det är så tråkigt att du är borta, jag har så mycket att berätta och så saknar jag våra samtal om livet.. Jag är avis på dig.. Puss och kram

2009-03-25 @ 16:46:56
Postat av: Anonym

Åh lisa, det låter toppen! Fortsätt skriva så man kan hålla koll på vad ni gör :) Tag hand om er! Puss

2009-03-25 @ 17:32:47
Postat av: Anonym

hahhahahaa. ÅH ,va jag saknar dig!!!! det verkar hur underbart som helst verkligen!!

2009-03-25 @ 21:16:54
Postat av: sofia

/sofia ;)

2009-03-25 @ 21:17:12
Postat av: sofia

/sofia

2009-03-25 @ 21:17:49
Postat av: Ivan

vad glad jag blir att allt går bra!! :)

ta hand om er! puss o kram

2009-03-26 @ 05:41:31
Postat av: sanna

jag bara sitter helt här och ååååhhh! verkar som om ni har det hur bra som helst :) Jag har i alla fall sökt till universitetet nu, blir södertörn och europaprogrammet. Hoppas vi kan hänga i höst sen. saknar och tänker på er! massa kramar

2009-03-26 @ 10:59:40
Postat av: Mamma

Hur underbart som helst-måste kolla när jag kan vara ledig....!!!! Kan ju försöka skylla på att jag kan jobba remote eller...i tunisisk takt, men jag tror inte att APELNS köper detta! BLåser som attan idag och troligen kommer det att blåsa en del på hovet -match mellan AIK och VÄXJÖ LAKERS!! Ska bli jätteroligt och dessutom ska vi träffa Per Engström också! Sköt om er och hälsa alla - många miljoner kramar!

2009-03-27 @ 14:57:02
Postat av: Gustav

Tjena Lisa :) haha jag ska ta med mig min mp3 med Kristina från Duvemåla till er =). Jag fick 95/122 på högskoleprovet. Jag längtar tills jag kan komma ner och äta bläckfisk :) ha det bra.



pusspuss

2009-03-29 @ 15:41:44
Postat av: liv

Ååå lisa...guess what...anna och jag planerar en eventuell TUNISIENRESA i sommar! Ska kolla hur flygen går osv :) Ev bo hos dig kanske? ;) hehe cheeky cheeky... Love love

2009-03-29 @ 22:24:39
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0