flashback 2 mars 2008

jag tycker det är hysteriskt kul att läsa mina gamla blogg inlägg, speciellt om det liksom är, hmm jag undrar vad jag gjorde för exakt ett år sedan. om man inte orkar gå tillbaka i arkivet så kommer här en special edition. flashback.

dålig uppdatering på senaste jag vet. sorry. nu blir det ändring på det. ;) hursomhelst så idag är det söndag. veckan som varit har varit kaos typ. känslomässigt i måndags pga ni vet vem, sen jobbet som jag fick. JAAA! GRÖNA LUND 2008 here i come. så då bidde det inget turkiet med babesen,, tråkigt men vi får hitta på nått annat spännande att göra som innehåller de fem s en.. ;) hehe. inga problem. fuck the world-tour of 2008 blir nog av ändå. hoppas det iaf. sen blev det skola, en massa och i torsdags begav jag mej till kära västerås.

världens värsta torsdag som mest innehöll EN french hot dog, dålig busskommunikation i västerås och ingen mottagning. var är civilisationen? slutsats: jag hatar västerås. kallt var det också. usch. framme hos kim vid 20.30 typ. gick hem till dennis och slappade och sen sömn, tack gode gud.

fredag och sovmorgon. kim kom hem och väckte mej vid 10. jobbigt. vi drog ner på stan och jag köpte en väldigt fin blå skjorta med ljusrosa rosor på, precious och för 198 kroner på hm var det lätt värt det. katjing. vi kom hem tryckte i oss pizza och halvsov till fantomen på operan. "sing once again with me, our strange duett, i am the mask  you wear, its me they hear."

utgång, högaklackar, svarta leggings, gråturkos klänning från indiska. håret plattat och nya hm jackan. buss och vodka. nice. vi hamnade på konrad. började med rnb golvet, mintu och cosmopolitans. en sån himla massa sociala människor var det ute, å typ alla från hallsta (?) , " va fan ligger det" "vart är du ifrån da?" "stockholm" "ahaaaaaaa" . dansade med två killar, den ene var stor som ett hus och älskade att bugga på schlager golvet, den andre en blond "totally clueless" kille som var reklam kille i japan. haha. västerås kan verkligen bjuda på variationer. kim efter allt för mycket alkohol smet ofta iväg och skulle fixa vatten. han lämnade mej vid ett bord fullt med främlingar och helt plötsligt får en brud ångest panik attacker och kan typ inte andas !! jag hade verkligen ingen aning om vad man skulle göra men några killar fick typ hjälpa henne. jag typ "eeehm hmm jag måste nog gå nu och eeehm hmm leta upp min vän." hon bara slet tag i min arm och drog ner mej vid bordet. jag liksom " eeehm, krya på dej." irrade omkring på konrad helt lost men sen fann jag kim och det blev shakira och brick and lace på hiphop golvet. sweet. sista dansen kom och kim dansade med en paradisask.. haha. vi kom ut och kim berättade att han skulle på efterfest. jag och min nyfunne vän niklas hängde på. hamnade hos en 89a med platina färgat hår, frankenstein tatoos och piercing. hon var ett stort fan av Moore och playboy vilket tydligt visade sig i hennes lägenhet. det slutade med att jag och stockholmsbruden anna sjöng britney spears och platina tjejen låg inne på toa golvet och spydde. not very nice. så jag å kim drog hem. sov typ 4.

lördag klockan 07.30. dennis ringer, "jag kommer och hämtar er om en halvtimma, är ni klara?" mm visst. fy satan vad seg jag var. luktade alkohol och rök. in i duschen. jag och kim och dennis tog dennis röda byggbil och begav oss till smedjebacken och fotbollscup. för män. en del riktigt snygga. heaven. "man kanske skulle ta och flytta till grängesberg" oh lallaa. då dennis lag blivit utslagna i finalen drog vi till stan (läs ludvika) och skinkrulle! skulle inte blom banga på. hehe. dennis kände sig metrosexuell så vi kollade på melodifestivalen och sen stack vi hem til dag och käkade baconchippe och spelade guitar hero. sov i bilen sen.

så ikväll kommer mina småsyskon hem. vi ska äta kyckling med röd curry och jag ska kolla på disney film. livet kunde vara värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0