från sälen till mora


idag åker morsan vasaloppet, jag antar att det blev ett impulsbeslut i fredags men vad gör det när man har en sån kämparglöd som morsan. jag sitter nu på jobbet och ser hon tar sig fram i spåret. just nu ligger hon på 986 plats, inte illa. vid klockan 17 kommer jocke hit och tar över så då ska ja bege mig hemmåt, imorgon är jag ledig men måste ändå bege mig till jobbet för att få min lön, ska be farfar skjussa mig så får han och nizar vara mitt mentala stöd. ni vet vad det är som måste göras. annars i veckan är det inte så mycket planerat, jag sov typ ingenting i natt så lite sömn vore precious. nej, nu kommer det en kund som ska lämna in lite film, fy vad folk kollar på film på lördagar.. :) ioförsig gjorde jag och mon amour det också, felon hette den och handlade om övervåld i amerikanska fängelser, inte direkt en romatisk komedi.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla söta, tack för att du stöttar mig i mina ibland för impulsiva beslut... Nio mil är ju faktiskt ganska långt och tio timmar på skidor känns ännu längre - framförallt idag känns kroppen litet seg.... Tänkte faktiskt göra ett försök på Klassikern, men tyvärr är Vätternrundan redan full, så nu får vi se vad nästa utmaning blir- lutar åt att paddla kajak i Stockholms skärgård i sommar.... Skönt att allting har ordnat sig för dig och lycka till med allt! Tusen miljoner kramar från din mamma!

2009-03-02 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0