hasslema

nu ar vi tillbaka i sfax,stokig stad med massa bilar och buller. kerkennah ar mycket lugnare och finare. vi har haft lite problem med nagra brakstakar pa kerkennah, tydligen tror folk att nizar har blivit rik i europa eftersom han har en svensk flickvan, oj sa fel alla har, haha. hursomhelst sa ar vi i sfax idag for att fa stopp pa alla problemen, hoppas det loser sig nu iaf.

pa torsdag aker vi till sousse for att prata med svenska ambassaden for inforskaffandet av visum. tydligen kommer felet i nizars pass ta langre tid att losa an vi trott vilket innebar att mina 3 manader inte racker till for att fixa med inbjudan. typisk tunisisk organisation, den fungerar inte helt enkelt. vi haller pa a funderar lite pa olika losningar sa forhoppningsvis kommer jag upp till stockholm en vecka i maj for unnicus dummicus student; men vi far se, gustav da aker du med mej ner va? vi far prata om det sen, ring mig....

det har faktiskt regnat nu i tva dagar och haromdagen blev jag jagad av en jatte insekt som sag ut som en kackerlacka. very creepy. tydligen kommer dessa jatte monster fram da det regnar. sa nu ber vi for solsken. idag ska vi inhandla solskyddsfaktor eftersom vi imorgon ska ut till sjoss for att fiska, eller ja nizi och hans van ska fiska och jag ska steka, dvs jobba stenhart pa min branna.

sanna, vad roligt med europaprogrammet, vilken inrikting ska du lasa? det var ju det programmet som jag laste, blir ju perfa da du kan fa alla mina bocker till ett billigt pris... hehe..
liv, vad roligt att ni funderar pa att aka hit, klart att ni bor hos oss. gratis ar bast, det finns billiga flyg hit med ving da man bara bokar flygstol. super harligt.
lejla, precious blir ett jatte bra namn, eller kanske behave....hehehe ; )

tack igen for alla fina kommentarer ni varmer verkligen. jag saknar er alla jatte mycket. fler bilder kommer forhoppningsvis snart.

basslema

Kommentarer
Postat av: sanna

Heeej! Blir nog inriktning statsvetenskap tror jag :) Härligt, då får du visa mig runt lite. Jag kommer vara typ vilse i pannkakan. Fortsätter du plugga till hösten? Åh, jag ska nog ta och skriva ett mail till dig istället ;p Plugga lite först bara, seminarium imorgon. Bättre med Tunisien, det har jag redan konstaterat x antal gånger. Ta hand om er båda!!

Massa många kramar

2009-03-31 @ 14:28:04
Postat av: Gustav

Tjena, jag tänkte komma ner före Annas student, men jag hör av mig. :)



Hare bra



pusspuss

2009-03-31 @ 15:08:30
Postat av: E

Lisa min sköna sjöjungfru! Verkligen creepy med big bugs! trampa inte på dem, då kanske det kommer fler! haha. vad är det för ngra golddiggers som förföljer er? Piska dem med din arielstjärt! I lets dance vinner magnus samuelsson. till min egen förvåning hejad jag nog på laila, men men.. Hoppas att fisketuren blev toppen och att du inte ser ut som en kokt räka! saknar dig med!!



PUSS E

2009-03-31 @ 15:57:07
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej på dig! Låter som ni trivs riktigt bra! Kommer du ner något till Växjö om du kommer hem till sverige? Jag ska var där i sommar och det hade varit kul o träffa dig! ta hand om er! puss o karm

2009-03-31 @ 17:50:34
Postat av: Liv

hej söta!! Hur har du det nu? dags att uppdatera tycker jag! anna & jag undrar lite vart det är du bor :) ? och vilken flygplats som är närmast dig osv... för vi kmr boka resan inom närmsta veckaaan!!=) Vi har siktat in oss på att åka 1 JULI och hem igen den 8.. Passar det bra? PUSS<3

2009-04-02 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0