six days to go

ja nu är det bara sex dagar kvar tills jag och kärleken flyr sverige för värme och familj i tunisien. det ska bli otroligt roligt och spännande, just nu håller jag dock på att gå under av alla måsten innan resan. personbevis, migrationspapper och vaccination är sånt som jag nästan är klar med, sen har vi ju tvättning, städning och sortering av allt jag har i källaren, det är ju en veckas arbete bara där. imorgon är min sista dag på jobbet, känns skönt att sluta på fredag, det ger mig lite mer tid över till allt annat arbete. imorgon är vi bjudna till kingstown, skanstull. kom förbi vettja.


bild lånad från globevision.com, från ön där jag och nizar bosätter oss, kerkennah.

Kommentarer
Postat av: frida

åh va underbart! vill också resa! Har dock hört att Tunisien inte ska vara nå vidare... hur länge ska ni vara där?



haha ja du jag väntar ju fortf på att du ska höra av dig om fika ;-) Jag är ledig typ varje dag nästa vecka så det är bara att säga till



kram

2009-03-05 @ 12:19:52
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fint! Önskar att jag också kunde åka...nu har jag i alla fall ställt mig i bostadskö i Stockholm. Hoppas vi ses där till hösten! Massa kramar

2009-03-05 @ 21:52:09
Postat av: liv

6 DAGAR KVAR!!!??? Galet lisa! Vi måste prata!! Ikväll!! MIss you <3<3<3

2009-03-06 @ 08:27:52
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0