ett svar

hasslema, nu sitter jag och nizi i sfax, vi har precis fatt trakiga nyheter fran polishuset, dvs nisis pass har fortfarande inte skickas hit an, sa vantan fortsatter. det ar hysteriskt varmt och svettigt idag, avgaserna ligger tatt over sfax sa det blir nog for mej och mon amour att bege oss med nasta farja till kerkennah. kanske klammer en burgare forst eller en chawarma, aka farkebab, typ.

sulf, tack for alla dina precious kommentarer, du fragade vad jag gor om dagarna och det kan jag saga dig ar inte mycket. jag vaknar, och sen bestammer jag och nisi oss for vad vi ska gora, antingen aker vi till grand hotell har pa on och dricker boga mint och simmar eller sa aker vi till remla, som ar en storre by pa on och dricker kaffe, ater pizza pa den enda fastfoodrestaurangen och traffar nizis kompisar. ibland gor vi ingenting, bara chillar hemma, gar en promenad och kollar pa batar i hamnen.
ibland aker vi hem till nizis mami och papi, ater mat; klappar kattungar och leker med lammen. da vi inte aker till nisis foraldrar sa kommer de over till oss med en massa mat, varsta lyxen. jag saknar dej jatte mycket, love you.

charlotte, hade du det bra i mexiko? hoppas du inte fatt den dar hemska virussjukdomen jag hort sa mycket daligt om.

sanna, var det du som fatt lagenhet i flempan? jag ar hemma i host, sa da ska vi ses en massor.

ivan, hur gick det i melodifestivalen? ar den klar och vem vann? hehe

jag saknar er jatte mycket, och snart kommer gustav och martin hit och det ska bli jatte roligt, men forst kanske det blir en tur till bella italia. 

basslema

 

Kommentarer
Postat av: sulf

oh, vad härligt det lät! jag kan svara för ivan :P eurovision är nästa lördag.. :P

saknar dig!!

2009-05-04 @ 21:29:18
Postat av: liv

Lisaa darling!! Saknar dig otroligt. Här bara blåser och regnar det nu...fast över valborg var det jättefint! Sitter hemma o är sjuk, kollar sex & the city & hade gjort mycket för en farkebab vad det nu är.. Puss puss honey <3

2009-05-06 @ 22:22:25
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej!



Villken trevlig blogg du har! Själv har jag bott 2 år i Sousse 2004-2006. Återvänder 2-3 gånger per år. Inte ångrat en enda dag! Lycka till

2009-05-07 @ 20:06:28
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning på söndag!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 21:23:54
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Charlotte

Mexico var underbart! När kommer du till sverige?? Vad ska du göra i sommar? Hoppas nizar får sitt pass fort som attan! Låter som att ni har ganska sköna dagar iaf :) puss o kram

2009-05-07 @ 21:49:35
Postat av: Ivan

Malena Ernman vann melodifestivalen, du vet opera tjejen och Ugglas kom tvåa... lite oväntat men rätt skoj!

Tror dock inte att våra chanser i Eurovision är så jättestora...



Hoppas du mår bra!! Ta hand om dig

Puss o kram!

2009-05-10 @ 22:19:51
Postat av: josefine Växjööööö

saknar dig!

2009-06-02 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0