one year and one dolphin

i torsdags firade jag och nizi varan ett ars dag, det blev inte sa mycket firande eftersom nizar ar sjuk sa vi tog det mest lugnt hemma. vi ska ta igen firandet lite senare, jag tanker mig en mysig restaurang vid havet, en solnedgang och lite merguez, mums mums, jag ska latt inhandla ett stort forrad med merguez att ta med hem sen.

pa tal om hemresa sa blir det snabbare an vad vi hade tankt, pengarna racker inte till och eftersom det ar svart att tjana bra med pengar har i ar eftersom fisket ar daligt sa far det bli sa har, vi ar inte sa lyckliga over det utan hade hellre velat spendera sommaren stekandes har, men stockholma ar fint det ocksa, fa se om jag far jobba igen i videobutiken, annars har jag ett annat gig pa g, SF.

nizi och jag var ju som bekant i sfax i mandags, pa baten pa vagen hem hangde vi med en grupp engelska turister som faktiskt kom i fran omradet kring abingdon, underbar dialekt iaf, min egen engelska sog eftersom jag fungerar pa franska nu, sa allting blev blandat, inte bra inte bra. hursomhelst sa sag nisi en delfin vid baten, det ska tydligen finnas jatte mycket delfiner har i haven omkring, ja ska forsoka fa till ett killer foto.

ta hand om er, vi tanker pa er. massa pussar

basslema

Kommentarer
Postat av: Mummi

Hej min lilla, ljuvliga dagar, njut och ha det så mysigt! Ni är förstås jättevälkomna hem till Stockholm igen och sommaren här är underbar med sol och värme varje dag.......!!! Jag och Gustav ska gå till Claes Ohlsson och byta mobilladdare för tredje gången.... Han är i alla fall inte mobilberoende-skönt! Imorgon börjar jag jobba på riktigt på G4S och det med en resa till Göteborg! Jag som älskar Göteborg-detta blir suveränt bra! Längtar så efter er! Sköt om er och må så gott! Hälsa alla!

Kramar från Mummi!

2009-05-12 @ 09:10:44
Postat av: sanna

Hej min allra finaste Lisa!

Jag hade inte heller tackat nej till en sommar i Tunisien! Jag sitter och skriver B-uppsats nu, och hade MYCKET hellre varit där du är ;p

Iaf, jag har fått lägenhet i Flemingsberg och flyttar upp någon gång i mitten av augusti. Känns hur bra som helst, och ännu bättre såklart om du också är i Stockholm! Ta hand om dig, tänker på dig ooofta!

Kärlek

Sanna

2009-05-12 @ 10:07:34
Postat av: sofia sofia sofia

oh, dolphins!!!

2009-05-13 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0