halsont, lägenhet och ångest/stress

vilken underbar dag jag har haft idag. nej inte alls. jag är sur grinig och allmänt fed up på livet. i allmänhet. nizar vaknar och skäller ut mej för att ha sänkt värmen på elementet vilket han menar har bidragit till att han nu har jätte ont i halsen och typ inte vill röra sig från sängen.

 men otur för honom så var vi tvungna att bege oss till luma och hammarby sjöstad för att hämta nycklarna till nya lägenheten. sen tog vi tvärbanan till årstaberg bara för att få uppleva elfel och en omväg till söder. sen kom vi då äntligen fram till flemingsberg. hittade typ inte ens upp till plan 14 då det visade sig att det endast var mitten hissen som gick ända upp. bra flyt. hmmpf.

lägenheten var skabbish. mycket tråkigt, en massa hål i väggen överallt och en crappy planlösning, har redan pratat med husvärden för att han ska fixa det. så det kanske blir inflytt nästa vecka eller kanske efter jul. i dont know. jag är trött och sliten, och måste måla om väggarna.

jag har ingen ekonomi eller tid till att göra det heller. issues. nu ligger mon amour och sover, men han gnäller stup i kvarten om hur synd det är om honom för att han är sjuk och gustav spelar wow och jag har tråkigt men kan inte slappna av för jag är alldeles för stressad av ekonomiska, lägenhetiska och skoliska issues.


bra med positiva inlägg lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lisa! Nu kommer glada tillrop! Äntligen är ni ju tillsammans, du har kommit in på en utbildning där du klarar dig galant, du har äntligen fått lgh som du har kämpat för. allt etta bara efter sommaren! nu är dte helg så ladda batterierna, kanske med lite idol ikväll? kom hit så gör vi varma nachos och myser. kanske kan sjunga lite singstar? på tiden att nizar lär sig lite svenska klassiker och vi kan sjunga till so swee so beutiful.. som jag inte vet namnet på franska. haha. bor ni högst upp i huset? visst är dte nära skolan? har nizi hittat ngt han vill satsa på! Jag älskar att klaga när jag känner mig drabbad, så ut med det! jag tänker på dig! puss

2009-11-20 @ 10:50:31
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha beautiful så klart! just like us!

2009-11-20 @ 10:51:04
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Frida

Stackare... Jag har alltid varit så glad över att jag inte bor på 14:e våningen eftersom hissarna har en tendens att gå sönder väldigt ofta! Min lägenhet var också jätteskabbig när jag var och tittade på den men jag fick den ommålad och den blev jättefin :) det ordnar sig nog ska du se...

kram

2009-11-22 @ 15:21:57
URL: http://http://fridafunderingar.blogg.se
Postat av: liv

Sötnos <3 Ibland är det skönt att bara gråta ut när man känner såhär, då är det bra att kolla på filmer som tex. PS I love you, Dagboken.. you know =)! Du har hittat kärleken, vad kan vara bättre? Saknar dig sweets, bara till att åka till götet när du känner för att komma bort ett slag! PUSS!

2009-11-23 @ 22:29:38
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0