magical moment: "för jag är den som är mest mogen"

dålig uppdatering, förlåt.

när jag jobbade på bion häromdagen hände det något magiskt. fredde "lillsnorre" granberg stod i min kassa, min av alla nio öppna. jag blev helt till mej och tvungen att quota en massa hem till midgård citat i mitt huvud. han var väldigt charmig och gav mig sin autograf. efteråt hade jag svårt att fokusera och svamlade mej igenom beställningar i en kvart. det var verkligen ett magiskt möta, tänk att jag kunde bli så starstruck. anyhoo, så kommer jag hem och är tvungen att ringa till alla medlemmar i min familj för att flasha lite med att jag har lillsnorres autograf hängande på väggen. ludvig: skrek du lillsnorre till honom?" jag: nej ludvig, det kanske hade misstolkats på biografen de kanske inte är många som är hysteriska hem till midgårdsfans! sofia: vad skrek du da? lisa: jag skrek ingenting, hur hysterisk tror du jag är" gränsfall. resten av dagen var i ett rosa skimmer och jag gottade mig åt att mitt huvud hade på nytt fyllts med underbara hem till midgård citat, lillsnorre: allt ska gå genom mej, för jag är den som är mest mogen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0