höstmys och vinterfrys


eftersom jag har lite rabatt på h&m just nu så tänkte jag ta och lyxa te at lite med dessa godbitar.. eftersom jag har en förkärlek för ljusbeiga mocka skor (dieselskorna och mina uggisar) så tänkte jag att det kanske skulle vara lite mer praktiskt att inhandla grova kängor, eftersom jag inte har råd att inhandla några dr.martens så är väl dessa ett bra alternativ? koftan och klänningen är verkligen precious, kan verkligen tänka mej dessa tillsammans med svarta leggings och fina armband. oh yeah, jag gillar fuskpäls, vet inte varför jag envisas med detta eftersom jag verkligen inte ser klok ut i päls, fråga lillebror som tvingas se på då jag provar den ena efter den andra på våra shopping turer, well, de är fina iaf, och jag envisas med detta tills jag hittar en som är fin på mej, för visst är det pälsen det är fel på inte mej. just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0