new school, new babepool

nej inget skolbyte men däremot jobb-byte.. :) för gissa, jag har nämligen fått jobb på SF sergel. så himla precious. ser fram emot introduktionsmötet nu på måndag och även fast jag är en superbusy woman nuförtiden, med skola fem dagar i veckan och videobutiksjobb på helgerna så vet jag att det kommer lösa sig nu, ett stadigt jobb och en fin lägenhet. som vi förövrigt flyttar in i runt den 20 november. längtar. så just nu är mitt liv ganska kaos, hur mycket som helst i skolan, skulder och en ekonomi som inte riktigt vill, men vänta om en månad då har ju allt löst sig. jag är verkligen en glad och lycklig tjej just nu.

Kommentarer
Postat av: sofia

AWESOME!!! I'm so happy for you! :D

2009-10-18 @ 11:01:03
Postat av: liv

Åhh Lisa GRATTIS! Så himla skönt att allt börjar ordna upp sig nu! Hur går det för Nizar? Vad gör han nu? Gillar din låtlista, love child är ju precious. Saknar dig med! Kommer kanske nästa vecka!!! PUSS

2009-10-18 @ 13:47:41
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0