ingen sovmorgon med sadistiska nyköpingsgruppen


trots att jag fick tvinga mej upp ur sängen för att vara till lags mot mina hurtiga klasskamrater så känner jag mig behagligt pigg. fast just nu så är jag mätt. jag känner mej som en boll, jag kanske inte borde tryckt i mig så mycket tacos till lunch. men jag var så hungrig och det var så gott.. hann med två timmars plugg idag på morgonen, kattis var sen, as usual och jag var trött. men vi hann göra nått diagram och pyssla lite med layout. sen blev det att springa till pendeln för att hinna ut till tekniska högskolan för att skriva avtal. så nu är det iaf klart och den 16 november flyttar vi in. spännande. ikväll blir det lugnt. ja ska plugga lite och sen ska jag och brorsan slå på stort med chippe och dippe, lite idol och pepsi. bra mjukiskväll, för imorgon blir det fest.

p.s jag diggar min nyköpingsgrupp super mycket, ser fram emot fler spännande pluggfester med vin och grekisk sallad. fast det är tråkigt att ni inte kan hänga med imorgon. well well, det blir fler gånger..


Kommentarer
Postat av: Frida

Nejmen där ser man :) Det är i samma hus som jag bor. Tänk va lustigt att vi blir grannar igen! Du kommer nog att trivs här. Det gör jag iaf :)

2009-09-25 @ 17:34:16
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag bor på åttonde. Ni kommer inte våga titta ut genom fönstret ;-)

2009-09-25 @ 18:17:37
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Kusin

party idag alltså? samma här.. =) krogen ikväll.. när ska vi parta då kusin?

2009-09-26 @ 21:03:00
URL: http://alina-m.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0