mysigt med ledig onsdag



skolan i all ära, men det är skönt att veta att man kan sova ut ordentligt på en ledig dag. tyvärr är jag hysteriskt förkyld och halva natten ägnades mest till att dampa över att jag bara kunde andas med munnen. obehagligt. jag och gustav såg the reader häromkvällen, och jag vill verkligen rekommendera den, den var helt fantastiskt bra, så där lagom mysig och sad. berörd blev man iaf men även om själva storyn inte var sådär kanon så var det ju kate winslet och David Kross som gjorde det magiskt . perfect.

idag har jag och farfar varit och storhandlat. vi ska grilla fläskfile ikväll så jag har precis gjort iordning marinaden. det kommer bli gott till pommes och tzatsiki. yey. jag och gustav har även varit lite friskusar och tog en tur till lekparken och vi var som småbarn i gungorna. roligt. nu ska jag laga lite äppelkaka för att fira att jag är så duktig, haha. nej men jag är snart klar med forskningsmetodik frågorna bara två kvar och då förtjänar man lite kaka. så det så.


Kommentarer
Postat av: Emilia

überbritish, I like! haha, hoppas att du njöt ordentligt av din sovmorgon, det gör jag. Hade en telefonntervju kl 9 och vaknade 5 minuter innan, tur. vilken datum kommer amour?! pussnek

2009-09-24 @ 10:16:49
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Anonym

det börjat att ordna sig, men dt känns som att jag borde dra täcket över huvudet idag haha. hur går det med elvis öra? jag vill putta omkull honom och krama honom hårt!! pussnek!

2009-09-24 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0