ny lägenhet!

bra och dåliga besked. jag föredrar bra, men å andra sidan, who doesn't.. :) igår fick vi alltså besked från ambassaden att passet inte (trots lovat) är klart än och att det kanske inte ens kommer bli klart tills nizar ska flyga. då blir det alltså 1400 kronor åt helvete och jakten på en ny biljett ska börja. jag är för trött för att orka med dessa issues men jag försöker se det positivt. jepp..

bra nyheter, jag har fått en lägenhet. en 39 kvadratare i flempan. 15 min till tcentralen och 5 minuter till skolan, det kan inte bli bättre än så actually. den 16 november flyttar jag och mon amour in. längtar, nu ska här sparas så vi har pengar till husgeråd. andra bra nyheten är att jag ska på intervju nästa vecka för ett jobb jag verkligen vill ha. SF bio, filmstaden sergel. lite extra cash är aldrig fel plus att jag älskar ju film, men det vet ni ju redan. oh yeah. nu ska jag med grandpa ut till willys igen för att möta upp lillebror som är klar med sin första hemtenta. good work. ikväll har vi mycket att fira. men imorgon vill mina sadistiska klasskamrater att vi ska ha groupwork redan klockan 9 på den lediga fredagen. vänta ni bara.... :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

GRATULERAR TILL LÄGENHETEN! underbart! skönt att ha er lägenhet nära niz kommer, bra Lisa!

2009-09-25 @ 07:22:27
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhå, grattis! Så då blir vi grannar med andra ord :) Det kan väl ändå inte vara så att du ska flytta in i mitt hus?

2009-09-25 @ 14:53:19
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0