too cool for school.

nu sitter jag i skolan. har försökt leta efter lite information om nyköpingsturismhistoria. men det verkar vara tricky, det finns verkligen ingenting. har ingen aning om hur vi ska lösa detta i gruppen men om ca tjugo minuter ska vi iaf ha en genomgång med allt vi hittat. good luck.

idag blir annars en väldans pluggdag. jag är fortfarande mäkta stolt över mig själv sen igår då jag trots huvudvärk och 22-trötthet så orkade jag mig igenom mitt kapitel i tourism management. applause. idag blir det forskningsmetodik samt seminariefrågor. inte festligt direkt men ikväll efter lite kyckling så blir det nog bra.

ser fram emot fredag då jag ska mysa tillsammans med ivanhoe. film med min precious ivan är precis vad jag behöver. nej nu ska ja springa mot biblioteket. kanske sparkar lite på de gula löven som börjar samlas på marken. skönt med höst och frisk luft, men snart blir det sol och bad på kerkennahs stränder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0