zlatan, ja sa zlatan

ingen kickar fotboll som han...

hinner inte med nån lång update. är stentrött och allmänt lycklig. yey.
kom hem från helveteskryssningen igår, nej sjön är verkligen ingenting för mig. igår fick jag också världens bästa besked. nizar har fått uppehållstillstånd. så den 19 oktober får han allt följa med mej hem till ett kallt och regnigt svealand.yey. nu har lillebror och vicki åkt in till stan (skarpnäck)? för att festa te at lite med fd klasskamrater å jag, pensionären stannar hemma och dricker cola och spelar backpacker. nej, nu ska jag sova lite. arrividertchi. ja just det, sa ja att sverige vann över ungern med 2-1. yey

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fasen vad härligt LISA!! Jag är så glad för din skull!! puss på dig!

2009-09-06 @ 23:24:50
Postat av: Anonym

grattis till Nizars uppehållstillstånd gumman :D Så roligt för er!! :D Puss och kram i massor

2009-09-06 @ 23:45:57
Postat av: liv

LISAAAAAAAAAAA!! HErregud vad underbart! Är så glad för er skull <3!!! =)



Försökte ringa innan för såg att du hade ringt, men jag provar igen imörrn... för nu är det sova som gäller. PUSS darling, saknar dig

2009-09-08 @ 23:06:27
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: sofia

Det är så himla AWESOME!!! I'm so happy for you!! :D

2009-09-13 @ 20:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0