cosmopolitan i gamla stan









jag och gustav satt hemma på söder och åt mazarin och drack cola. vi kollade på the truman show, då slog det oss, vi kunde ju gå på bio istället, och ta med oss ivan. vi mötte ivan utanför skandia och vi köpte biljetter till shutter island (fantastiskt bra, se den!!!). vid klockan fem var den klar och jag hade inte ens orkat äta upp hela min popcorn. ivan hoppade av vid apoteket och gustav och jag fortsatte mot centralstationen för att möta mami som kom med tåget från arboga. tillsammans med unni och papi gick vi till gamla stan för att skåla in våren. tyvärr var vädret så kasst att vi fick skåla in våren inomhus, det kommer nog bli fler inskålningar. det luktade så gott grillat inne på ruby grill i gamla stan (där vi satt och skålade) så det var en svår frestelse att bege oss därifrån. hemma åt vi röding i ugn a la leffe och sen spelade vi retro. jag och team tounsi vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0