födelsedagsfest i kärrtorp och highlander på söder

igår tvättade jag, det gick inte så bra. tillslut gick det bra.
igår satt jag ca en timma på buss 172 för att ta mig till skarpnäck. det  var inte kul.
igår när jag kom fram till skarpnäck så regnade det, det förstördet min frisyr.
igår var jag på annas födelsedagsgrillning i kärrtorp. det var trevligt, men kallt.
igår när jag var i kärrtorp så träffade jag en massa jobbarkompisar, det var roligt.
igår i kärrtorp så skrattade jag väldigt mycket.
igår åkte jag hem till söder för att äta thaimat med lillebror och familj.
igår kollade vi på highlander - otroligt b film, se inte den!
igår åkte jag och mon amour hem till flempish, vi somnade klockan 2 typ.







Kommentarer
Postat av: Frida

Jisses va mycket du hann med igår! Snacka om effektiv :)

2010-04-17 @ 11:18:36
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Liv

A BUSY DAY! Vill se mer bilder på håret, you know how obsessed I am ;) DU ÄR MITT SUNSHINE BÄBBBY!!! UUU ikväll skulle du vart med, vi ska dricka piggelin-drinkar =)! PUSS

2010-04-17 @ 14:04:50
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0