grillad oxfilé och potatisgratäng samt lukt av regn

igår efter att jag och claudia gjort färdig våran bio analys på sergel så begav jag mej hem till söder. det var bara jag och august och moussie hemma och först trodde jag att jag skulle dö en slow and painful death of tristess. men august ville ha hjälp med sin final touch på NO-arbetet och jag som älskar att analysera meningar dök med glädje in i jobbet. sofia kom hem och vi drack te och sen gick jag och august ut med elvis en sväng runt tanto.

verkligen ett guldkorn.

vi satt och skrev på uppsatsen tills pappa och nizar kom hem, då marinerade jag oxfile och sen gick vi ner på gården för att grilla. det luktade hur gott som helst. mami kom hem och vi åt den goda maten och sen drack vi kaffe med lite mörk choklad. nizar och jag tog pendeln hem och eftersom det  hade regnat lite på kvällen så luktade det regn, hela vägen hem. mysigt.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter himla mysigt Lisa, önskar jag hade min familj så nära mig hela tiden! Fina bilder i förra inlägget med! Ta hand om dig! puss

2010-04-17 @ 10:08:12
Postat av: liiisa

tack charlotte.. :) jaa det är väldigt mysigt, du får ta och muta dem.. :P eller så kanske du blir en smålänning for life.. ;) saknar dej söt, har du inte kommit hem från oslo än? .. ;)

2010-04-17 @ 10:27:26
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0