jag vill...

jag vill köpa en mops, jag vill åka till tunisien över sommaren, jag vill dricka jordgubbsmilkshake på strandvägen, jag vill krama min josie, jag vill att nizar ska komma hem så vi kan äta lite mat, jag vill duscha och färga håret, jag vill köpa träningskort, jag vill att ivan ska ge mej en gammal mp3, jag vill lyssna på harmonisk musik och meditera, jag vill klaga på den svenska migrationspolitiken, jag vill aldrig mer äta nudlar en hel dag, jag vill cykla till vidja, jag vill ha sleepoverparty med lejlaåliv, jag vill äta mjukglass med karamellströssel, jag vill lära mig arabiska, jag vill sjunga hey there delilah jätte högt, jag vill att nizar ska vara lite mer som mr darcy, jag vill äta sushi tills jag spyr, jag vill dricka caprice kir med herman, jag vill sova underbar himmel, jag vill gå på alice i underlandet, jag vill strosa runt på paris gator och äta baguett.

det är så mycket jag vill göra, så varför sitter jag här?

Kommentarer
Postat av: Lejla

Du borde komma hit!! Eller så borde vi komma dit! Miss you! xoxo

2010-04-20 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0