lejlajävel

nu är det officiellt, lejla the K(ay) har nu gått över to the darkside och borde kallas och döpas om till lejlajävel, som de flesta av mina stammis läsare förmidligen redan vet så var jävel-delen utav lejlas namn mer för mig under gymnasietiden. det hade flera skäl, jag ska inte gå in på dessa nu. anyhoo, lejlajävel är typ sämst i världen på att svara då man ringer, svara på sms eller ringa upp. och nu låter det som att jag egentligen borde döpa om mej till lisa the lejla stalker, men så extremt är det inte. :) så nu har jag nämnt det här så lejlajävel om du läser detta (i know you do) så tänk på att svara när man ringar. det var ju bara allt jag ville, skippa killen, skippa liv, skippa träning och ditt jobb, jag kan ge dej allt det där.

"åååå lejla kom ut ikväll, jag väntar vid hörnet vi 7eleven, LLLEEEEJJJJJJLLLAA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0