the kings curve och frickin' fruktsallad

idag ska jag till ikea, det är behövligt, jag har papper som ligger i drivor överallt, jag behöver FÖRVARINGsmöjlígheter. jag hoppas att unnicus dummicus kan komma med mej ut till ikea land. men hon är förmodligen lat och rädd för att ta tuben till förorten. iof skulle man kunna gå en sväng på bio kanske å  se aliceinthefuckinwonderland. jag känner mej lite cranky idag. wonder why. kanske för att ni kommenterar så mycket å  så fiiiiint.. :P anyho. igår färgade jag håret, slö som jag var (läs fattig) så pallade jag bara köpa en burk färg (röd) och det räckte ju.... inte... typ... så nu är halva håret typ orangerött (mes) och sen är resten typ gulorange. jag ser ut som en fickin' fruktsallad i håret. jag hade tänkt lägga ut fabulous före och och efter bilder, kanske då jag plutar lite extra med läpparna och spänner ut mina boobs (dubbelhakor) i min fina ljusrosa plyschdräkt. äääh forgetaboutit.

nu kanske det är dags att gå å vara spydig någonannanstans. hoppas herman svarar då jag ringer.. moahaha

i know you love me
xoxo

Kommentarer
Postat av: Charlotte

yes i do!

2010-04-09 @ 13:14:44
Postat av: Herman

Men Lisa, vill se bilder!! Fruktsallad låter underbart :D och förhoppningsvis svarade jag i telefonen när du ringde?? :D Puuss

2010-04-09 @ 17:09:23
Postat av: Lejla

Liiiisa du är precious!! Blev säkert fab, fab 5 ;) Åhh Lisa vet du, jag fick mitt schema, är ledig samma tre dagar som förra året då jag åkte till el stockholmo, vad sägs om ännu en sån trip, låt det bli en fiin tradition.



Pussnek lovenek peachnek ;)

2010-04-09 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0