tomhet

det kändes bara tomt, sen hade jag förträngt det. fortsatte som vanligt utan en reflektion. det har ju varit så, så länge. men det känns ändå. det var som om jag intalat mig själv att det alltid var vi. inget kunde bryta det. du bodde i en annan stad, du fick nya vänner. men det skulle ändå alltid vara vi. jag trodde det. kanske gav du upp för länge sedan. varför? jag gav aldrig upp. jag ansåg inte att vi borde ha daglig kontakt och jag ringde alltid så fort något hade hänt, dåligt eller bra, du var den första jag ville dela det med, även fast du var långt bort. visade sig du var längre bort än jag hade trott.

kanske är det så här vi ska ha det. men varför gör det så ont. varför är det som att det slår knut i min mage då du skriver ord till någon annan än mig? varför vet jag inte längre hur ja ska bemöta dina kommentarer. jag hade kanske förväntat mig mer, kanske jag äntligen fått upp ögonen. kanske man inte ens kan blunda för något man aldrig trott vara möjligt. jag ska sluta jaga dej, du får komma till mej nu, om det är det du vill. efter allt vi gjort , kanske jag var dum som hade förväntat mig mer än såhär. ord jag känner att jag saknar eller förväntat kommer liksom aldrig. kommer de någonsin komma?

Kommentarer
Postat av: Nickey

Jobbigt.. Fint skrivet i alla fall :) Ha en fin Valborg!

2010-04-30 @ 09:55:28
URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Postat av: Liv

Lovelis!!!! <3 FY vilket ledsamt inlägg =(!!! What's going on? Puss!!

2010-04-30 @ 11:10:41
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: gustav

lisa vad har hänt? puss

2010-05-01 @ 19:25:57
Postat av: anna

en liten böttkulle nananana

en liten böttkulle nananana!!

älsklingen! jag finns här and you know it!

om du vill ha ett litet skrattanfall så kan du ju tänka tillbaka på insparkskvällen när jag hade en tubtopp på mig som inte ville sitta uppe ;)

kärlek

2010-05-02 @ 23:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0