behöver lite beautysleep!

jag har blivit väckt tre gånger nu, under loppet av 12 timmar, nizar först klockan 2 som klagade på att han blivit biten av nån insekt, nizar igen klockan 4 som berättade att han hade hittat insekten och nu ville bränna fåtöljen och sist men inte minst sandra klockan 10 som vill få mig att gå ut och vara hurtig. nej du. jag sover lite till och sen ska jag städa lägenheten grundligt. det ska typ saneras här hemma. fräscht ska det bli, borde kanske bjuda hit raida, hört att hon är grym med dammvippan.. hahaha..  ja ska packa ihop lite saker också och sen blir det väl till att laga någon god mat. ska nog köpa en överraskning till älsklingen också, ramadan börjar ju snart och även fast jag inte sympatifastar så borde jag ju ändå kunna fira, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0