bio med favorit mclovin



igår så hade jag och farsan lite quality time som inte involverade tippen (internt). vi gick på bio och det var super mysigt. vi borde göra det oftare typ en gång i veckan, minst. vi såg robin hood och farsan mclovin skrattar så underbart sneaky åt samma grejer som jag. jag missade dock när filmen började så redan innan filmen började så hade vi nästan tryckt i oss all popcorn. jag hann också med sista tåget hem vilket var en blessing. väl hemma så hade älsklingen städat hela lägenheten, från topp till tå. jag tog mitt sömnpiller (pga mina allergiutslag) och somnade trött men så himla lycklig. kärlek.

Kommentarer
Postat av: Liv

Åh Lisa... du bor OCKSÅ med en ängel :)!!!

Trodde inte du gillade robin hood så mkt? Jag har inte sett den ännu men det blir nog snart! Var o klippte mig idag, raaoow! Lite kortare än tänkt.. but i like it! <3

2010-08-02 @ 19:05:31
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0