bio ♥ regn

idag blir det jobb. jobb, jobb och jobb. ska snart slänga i mig lite musli för att sedan dra mig mot jobbet. det regnar ute idag vilket betyder SJUKT mycket folk som vill gå på bio. jag har inget emot att jobba då det regnar, det är på nått sätt mysigt. man kan ju liksom ändå inte göra någonting annat så. eller jo jag har sjukt mycket att göra hemma egentligen, typ packa ner hela lägenheten, fixa internet, registrera mig på kurserna till hösten, aja, ni fattar, sjukt mycket att göra. ska jobba ett killer-pass imorgon också, men sen är jag ledig på måndag, då vill boden sandra dra med mig ut till skärgården. jaja, vi får väl se om jag hinner.. xoxo



Kommentarer
Postat av: Fria

Ska du flytta? :(

2010-08-09 @ 08:31:25
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0