ett år i kina?

jag har sovit som törnrosa inatt. jag var så trött efter gårdagen. konstigt egentligen. i lördags när jag jobbade typ 10 timmars pass så typ dansade jag hem från pendeln med ushers OMG i lurarna, men igår efter endast ett ynka 4 timmars pass så var jag helt död. sandra bjöd mig på donken efter jobbet, jag åt så mycket att jag kände mig som ivan efter äppelpajen.. ;) och sedan mötte vi upp palmira som också var sugen på lite cheeseburger. palmira skulle möta upp en vän så jag och sandra fick gå ensamma till bion. vi såg karate kid på saga. jag älskar saga! det är så mysigt där! filmen var också helt ok. blev super kina-inspirerad så det är verkligen en film för dig liv! damn it, vid närmare eftertanke tror jag att jag måste dra med mig nizar och tillbringa ett år i kina. spännande. känns som att våra utbildningar kan ta oss vart som helst sen så det är ju perfa. just nu känner jag mig ganska nöjd med dagen, livet i allmänhet. men om typ 2 veckor börjar skolan, och tro mig, schemat ser inte nååådigt ut. nej nu ska jag äta lite. vi hörs sen. xoxo


Kommentarer
Postat av: Livv

Kom till kina lisa!!! ;) Kom kom kom!!!



Underbar känsla, att man kan göra vad man vill/åka vart man vill!!!

2010-08-16 @ 15:36:40
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0