höstfrälsning

idag är det dåligt väder, så självklart hade jag ett sms som väntade på mig då jag vaknade, " hej kan du komma in 45 min tidigare", jo men visst. då får jag ju rast också, och det sega passet blev helt plötsligt drömpasset. yes. som sagt det är dåligt väder. jag sitter inne med stängda fönster men hör ändå hur vinden viner som en tok utanför. kanske inte är så konstigt vid närmare eftertanke eftersom jag bor på fjortonde våningen och det i allmänhet blåser väldigt mycket i flempish. nu börjar hösten. och efter värme chocken igår och inte en kroppsdel fri från svett så saknar jag faktiskt och hata mig inte nu, faktiskt välkomnar lite småkyliga (friska) höstdagar. såklart då helst med strålande sol, men med lite kyla sådär. man kan gå en promenad och få rosiga kinder och sen gå in och dricka mint the tills man spricker.

äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0