in sleep he sang to me

jag har precis läst ut the phantom of the opera, visste ni att det fanns en bok förresten? som är ifrån sent 1800-tal och att det är den som är inspirationen till musikalen? tycker den historian är så fantastiskt fin och sorglig. älskar berättelser där man blir kluven, typ boy a (ok inte riktigt samma sak men ändå). musikal versionen med emmy rossum är ju alldeles alldeles fantastisk. shit om jag också kunde sjunga så. vilket jag iof typ alltid tror efter att ha sett fantomen musikalen. jag har dock aldrig sett den live! vill vill vill. måste. någongång, jag kommer typ lipaihjäl mig, men om det är någon jag skulle ta med mig på den musikalen så är det brorsan, han tror nämligen också att han kan sjunga som i filmen. :)


Kommentarer
Postat av: Livv

LISA! Åk till London och se musikalen live. Så jäkla mäktigt! Jag köpte filmen efter du visat mig den men vetifan vart den tagit vägen. Gillar den starkt, visste INTE att det fanns nån bok!! Man lär sig något varje dag... ;) Vad har du lärt dig idag? <3 ;) PUSS

2010-08-20 @ 20:55:18
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0