med glass på medborgarplatsen - soligt söder




älskar söder på sommaren, äh - jag älskar ju hela sthlm på sommaren och våren å hösten och vintern också såklart. faktiskt första staden som jag bott i som jag älskar året om. men kan tänka mig att om jag bott i london så hade jag gillat den året om också. jag älskar london!

igår så mötte jag upp gustav hemma hos mami och papi, vi brunchade lite med engelsk frukost dvs scrambled egg, bacon, prinskorv och annat gott. det blev en second breakfast för mig och jag kände mig lite som en hobbit, anyhoo.. sen efter att ha påtvingat familjen lite snuttar från GLEE så gick jag och bror till medis för att träffa dick och annie! sjukt länge sedan, de var sjukt bruna som vanligt och så söta och fina att jag vill äta upp dem! but i didnt. jag köpte förresten en mascara så nu får vi se om jag kan bota min fobi mot public ytlighet. kan skriva om det sen i nått annat inlägg. även fast det bara blev ett kort möte så förgyllde det min dag på jobbet sen. sthlm i solsken och med lite fläktande vind, fina vänner och en mjukglass är allt en tjej behöver.

Kommentarer
Postat av: Liv

men ja jajajaaaaaa du måste komma ner en sväng!! Liv & Lisa go CRAZY TOURISTS in Hong Kong city!!!! yey!! :)



PS. lyckades du äta hela glassen utan att spilla ;) ?

2010-08-02 @ 19:08:01
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0